Thursday 28 June 2018

Maah-e-ramzan..

Parindein bhi dekh kar hai hairaan-o-preshan,
Mousamo ki tarah badal Rahe hai jo muslmaan,
Noor-e-ibaadat jo phaili hai jahan me,
Rahmaton se teri ae maah-e-ramzan..

Duniyavii zindagi savaarne me lage the jo nadaan,
Kaafiron ki sohbat me bhul baithe the jo diin-o-iimaan,
Ibaadaton me guzaar Rahe hai Sahar-o-sham,
Rahmaton se teri ae maah-e-ramzan,,

Kal talak masjid-o-musalla jo rahti thi viraan,
Bahaana-e-waqt bana kar bhatak rahe the jo insaan,
Sahar-o-sham nazar aarhe hai baargah-e-
ilaahi me,
Rahmaton se teri ae maah-e-ramzan...

No comments:

Post a Comment

Plz comment if you like the post

तू कभी मेरी हो न पाई....

सुन अब तो तू हज़ार वादें कर ले  और दे-दे चाहे मुझे लाखो सफाई मगर इतना तो बता ये कैसे भूलूँगा मैं   के फितरत में तेरी शामिल है बेवफाई   मान लि...